VRYBURG PB 61'
€ 1.550.000,-

VRYBURG PB 61'

€ 1.550.000,-
2018
18.72 Lengte (m)
Staal
Diesel
349
Altena Yachtbrokers

Altena Yachtbrokers

Keizersveer 3a
4941 TA Raamsdonkveer


0162-51... Toon Vermeld BotenBank.nl wanneer je contact opneemt met de verkoper.


Altena Yachtbrokers

Keizersveer 3a
4941 TA Raamsdonkveer


0162-51... Toon Vermeld BotenBank.nl wanneer je contact opneemt met de verkoper.


Altena Yachtbrokers

Keizersveer 3a
4941 TA Raamsdonkveer


0162-51... Toon Vermeld BotenBank.nl wanneer je contact opneemt met de verkoper.

Eindelijk de gedroomde boot gevonden maar nog niet direct het geld beschikbaar? Een lening afsluiten doe je niet zomaar. Denk goed na over de financiële gevolgen zodat je vooraf zeker weet dat er achteraf geen tegenvallers zijn. Lees verder.


Het vaarverkeer in de Nederlandse wateren neemt steeds meer toe. Door de drukte op het water is de kans op schade ook steeds groter. Zorg voor een passende bootverzekering die vaargebied en -gedrag dekt. Lees verder.





Omschrijving VRYBURG PB 61'

Prachtig schip voorzien van alle luxe! Uitermate geschikt voor lange en verre reizen!
INTRODUCTIE
De Vryburg 3 is een stoer stalen motorjacht, ontworpen voor het varen op zee. Het is het derde schip van de bekende Vryburg-lijn dat gebouwd is volgens het ontwerp van Pieter Beeldsnijder, afgeleid van zijn ultieme schip "Bonker". Dit verklaart de fraaie vormgeving van dit robuuste schip. Het is een regelrechte eye-catcher; overal waar het schip komt, trekt ze de aandacht.
ZEEWAARDIG
De zeewaardigheid is een van de belangrijkste uitgangspunten bij het ontwerp van dit schip. Op zo mogelijk alle fronten is hier de focus op gelegd. Dubbele langzaamlopende motoren, ruime goede bereikbare en veilige machinekamer (waterdicht), moderne, maar bewezen electronica, dubbele uitvoering van de belangrijkste systemen met voldoende redundantie, tankinhoud voor een zeer ruime actieradius (atlantische oversteek). En last but not least: een oerdegelijk stabilisatiesysteem om flinke zeegang te trotseren. De Vryburg schepen hebben zich inmiddels ruimschoots bewezen op de vele reizen die de eigenaren gemaakt hebben.
COMFORT
Het comfort aan boord is uitzonderlijk. Dit is de kwaliteit van het ontwerp van Beeldsnijder. Er is veel aandacht besteed aan de ergonomische kant van het verblijf op het schip. De rondspant rompvorm en het lage GM-getal garandeert een rustige zeegang onder alle omstandigheden zodat ook lange reizen comfortabel zijn. De uitermate brede gangboorden en dekken zijn zonder niveauverschillen (geen struikeltrapjes in de loop) en buitenom is er een flink hoge verschansing met veel houvast.
Vanaf het achterschip komt men in de ruime salon met open keuken, geheel gelijkvloers. De salon is ruim en licht, zittend op de bank is het optimaal genieten van het uitzicht op het water.
Ook de trap naar de hutten - bezijden de stuurstand - is een brede luie trap. Beneden aangekomen wordt het concept van ruimte doorgetrokken: de eigenaarshut is heel royaal met een lits-jumeaux bed met aan 3 zijden vrije ruimte, ook de annex eigenaarsbadkamer is ruim bemeten. Zelfs de verbindingsruimte tussen de hutten (gang) is niet benauwend.
Een andere belangrijke bijdrage aan het welzijn aan boord is het minieme geluidsniveau tijdens de vaart. Zelfs onder ‘vol gas condities’ blijft het geluidsniveau onder de 60 db(A): een rustig achtergrondgeluid dat niet verveelt.
LUXE
Bij het stoere uiterlijk van dit schip is luxe misschien niet het eerste waar de gedachten naar uitgaan. Maar er is wel degelijk zoveel luxe/comfort aan boord dat ook bij lange reizen er niets van thuis gemist hoeft te worden.
Onder de fraaie massief houten vloer ligt een vloerverwarmingssysteem (geen koude voeten meer), tevens is er een extra verwarmingssysteem om snel te kunnen verwarmen. Ook is er airco, afzuiging, een wasmachine, droger, er zijn diepvriezers en televisies. De goed uitgeruste keuken in de salon is groot en - net als in veel woningen - een centraal punt in de woonruimte. Er is zelfs een ingebouwde koffiemachine om ook aan boord van een cappuccino te kunnen genieten. Er is in het gehele schip een prettige overvloed aan kastruimte en opbergladen, genoeg ruimte voor veel keukenattributen en het porselein, beneden diverse hangkasten, laden en boorden voor kleding en schoeisel.
Op de grote fly-bridge zijn er royale banken en is er een koelkast voor de drankjes, daarachter bevindt zich een groot botendek met plaats voor een tender en voor een motorfiets.
De berging achterin het schip biedt de mogelijkheid om uitgebreide voorraden mee te nemen en fietsen te plaatsen.
BEMANNING
Een ander pluspunt is dat het schip geen grote bemanning behoeft. Natuurlijk kunt u uw vrienden uitnodigen - er zijn 6 slaapplaatsen in de hutten - maar ook zonder hen kunt u uitvaren. Het schip is mede door gebruik van de remote control zelfs gemakkelijk door één persoon te varen, inclusief passage van bruggen en sluizen. Het gebruiksgemak en het comfort is groot, zoals schuifdeuren direct naast de stuurruimte, de gelijkvloersheid, de hoge verschansing en de zware boeg- en hekschroefwerking. Vanuit de stuurstand (in een ergonomische stoel) is het gehele schip te overzien en alle bedieningsfuncties zijn onder handbereik, overzichtelijk en rustig ingebouwd.
INTERIEUR
Voor de betimmering in de Vryburg 3 is de keuze gemaakt voor licht Sloveens eiken. Het timmerwerk in deze houtsoort heeft een moderne, lichte en tijdloze uitstraling. De houten vloer en de traptreden zijn van massief wengé, een mooi contrast.
Vanaf de bank in de zithoek kunt u met een afstandbediening de tv - die weggewerkt is in het timmerwerk - naar boven halen. Ook de ruime salontafel is met afstandsbediening in hoogte verstelbaar om ook als eettafel/werktafel te kunnen fungeren.
HOOFDDEK
De zithoek buiten op het achterdek is beschut en aangenaam, een populaire plek aan boord. Ook op het voordek is er een vaste bank, direct voor de salon.
In de grote gelijkvloerse salon bevinden zich de stuurstand, de keuken en de zithoek.
Het stuurgedeelte voorin de salon is voorzien van 2 gescheiden maritieme pc's met beide een eigen 19" touchscreen scherm. Volledig Maretron N2Kview programma met alle functies. Het is mogelijk om bediening van de hydraulische boeg- en hekschroef met afstandsbediening te laten werken. Er is een eigen WiFi 4G netwerk en via een smartphone is de verwarming, de generator en de spanning op afstand te regelen.
Naast het stuurgedeelte bevindt zich de trap naar het benedendek. Ook de brede trap naar de fly-bridge is in de salon op een fraaie manier opgenomen.
BENEDENDEK
In de voorzijde van het schip zijn de slaapvertrekken georiënteerd.
- Gastenhutten. In het voorschip is er een ruime gastenhut met 2 gescheiden bedden. Dan is er nog een kleine hut met 2 eenpersoons bedden (stapelbed) aan bakboord.
Voor de gasten is er een badkamer met douche en een separaat (dag)toilet.
-De grote eigenaarshut is voorzien van een lits-jumeaux, een bureau, hangkast en grote legkasten. De aangrenzende badkamer heeft een grote doucheruimte met een vast bankje en een eigen toilet.
-De machinekamer bevindt zich achterin het schip. Dit is eigenlijk een verborgen juweel: groot en met stahoogte, goed ingedeeld en perfect onderhouden. De machinekamer is zowel via de eigenaarshut te bereiken, alsook via het achterdek.
- In het achterschip is er een grote bergruimte. Deze berging is via een groot hydraulisch luik bereikbaar vanaf het achterdek en via de machinekamer.
FLYING BRIDGE
De flying bridge is vanuit de salon te bereiken. Ook op de flying bridge bevindt zich een stuurstand om - desgewenst - boven het schip te sturen.
Er is een ruime zithoek, een koelkast, en veel ruimte voor bijboot en reddingsvlot.
Een schip dat alles in zich heeft ideaal voor het maken van lange (zee)reizen en een langdurig verblijf aan boord….
Voor meer informatie kunt u geheel vrijblijvend een e-mail sturen naar info@altena-yachtbrokers.com.
De specificaties zijn volgens opgave eigenaar en/of fabrikant, hier kunnen geen rechten aan worden ontleend.
Algemeen
Rompvorm: Rondspant
Ramen: Dubbel glas
Accommodatie
Materiaal, kleuren: Betimmering Sloveens Eiken, vloeren massief Wengé
TV: TV-lift in salon en TV in eigenaarshut
Overig:
Vloerverwarming in iedere ruimte via Kabola dieselkachel, Radiator verwarming in badkamer/toilet, extra hete lucht verwarming via airco systeem

Motor, electra, water
Meetinstrumenten: Maretron N2Kview verwerkt in twee 19
Bedieningspaneel: Bedienbaar via Maretron N2Kview bedieningspaneel
Vuilwatertank & materiaal: Elektrische afvoerklep
Tuigage
Strijkinstallatie: Hydraulisch
Navigatie en electronica
Overig:
Maretron N2KVIEW bedieningspanelen voorzien van de volgende mogelijkheden: Motormanagement systeem, kompas, GPS, dieptemeter, windmeter, log, temperatuur meter, alarmen, bediening pompen/verlichting
Uitrusting
Zwemplatform: Geïntegreerd

VRYBURG PB 61' uit 2018 te koop op BotenBank.nl.

VRYBURG PB 61'

Lees verder
Sluiten
Meer informatie: altena-yachtbrokers.com

Basisinformatie


Merk: Vryburg
Type: Pb 61'
Lengte (m): 18.72
Breedte (m): 5.55
Diepgang (m): 1.45
Staat van onderhoud: Gebruikt
Bouwjaar: 2018
Valuta: Eur
BTW: Not Paid

Specificaties


Romp: Staal
Rompsoort: Rondspant
Helmstok of stuurwiel: Stuurwiel
Hoogte (m): 9.25
Haven: Onbekend
Land haven: NL
Werf gebouwd:

Motor


Merk: John Deere
Type: Tfm6068
Bouwjaar motor: 2018
PK vermogen: 158
Aandrijving: Shaft
Aantal motoren: 2
Branstofsoort: Diesel
Aantal cilinders: 6
Uren: 1180
Kruissnelheid: 11
Inhoud brandstoftank (liters): 7400
Boegschroef: Hydraulic
Hekschroef: Hydraulic

Navigatie & Elektronica


Dieptemeter:
GPS:
Kaartplotter:
Kompas:
Marifoon:
Navigatielichten:
Radar:
Roerstandaanwijzer:
Stuurautomaat/Autopilot:
Log:

Interieur


Aantal kooien: 6
Aantal cabines: 3
Koelkast:
Vriezer:
Audio:
Airconditioning:
Kooktoestel:

Uitrusting


Anker:
Zwemtrap:
Acculader:
Omvormer: Victron Quattro 24v 8000/200-100
Pagina Afdrukken

Meer advertenties van deze aanbieder

Laatst bekeken

VRYBURG PB 61'
Altena Yachtbrokers

Altena Yachtbrokers

Keizersveer 3a
4941 TA Raamsdonkveer


0162-51... Toon Vermeld BotenBank.nl wanneer je contact opneemt met de verkoper.
Pagina Afdrukken
Bericht
Ongeldig e-mailadres
Vul verplichte velden in
© 1996 - 2020 BotenBank.nl is een activiteit van Arimpex Media Services.