Motor
John Deere 4054 TFM
Vermogen in Pk
300hp
Draaiuren
6818
Categorie
Motoryacht
Lengte
25.30m
Jaar
2005
Model
FPB 83
Capaciteit
-
Berthon International
Bootdetails
Omschrijving
De eerste van de FPB-serie - de FPB 83, ontworpen door Steve en Linda Dashew, was hun eerste motorboot waarmee ze meer dan 60.000 zeemijlen hebben gevaren. Ze heeft een geweldige hoogglans honingteak interieur uitgevoerd door Kelly Archer, dat vandaag de dag in spectaculaire staat verkeert. Ze is snel, comfortabel en een buitengewone zeeboot en werkelijk in staat tot bluewater motorjachten op het hoogste niveau. Ze is een legende.
Contactgegevens
Meer Info
Bouw
Rompmateriaal, Dek & Bovenbouw Constructie:
- Basisromp en structuur zijn gelast aluminium, inclusief bovenbouw met drie volledige waterdichte schotten en twee halfhoge waterdichte schotten.
- De bodem is van 12 mm aluminiumplaat.
- Integrale aluminium tanks voor water en diesel vormen een dubbele bodem tussen de drie volledige hoogte waterdichte schotten.
- 19 mm gehard glas met stormplanken.
- De rompstructuur is enorm sterk met een dubbele bodem in de accommodatie ruimte. De stabilisatoren zijn gemonteerd binnen de damwanden.
- Bijpassende grijze chequerplaatdekken op de buitendeks.
- Buitenhandsrepen, stijlen en de voormast, enz. zijn van 316 L roestvrij staal.
- De ‘bolt on’ zwemtrapuitbreiding voegt toe aan de waterlijnlengte en vermindert de weerstand met zes tot acht procent. Het creëert ook waardevolle ruimte voor het laden/lossen van passagiers en goederen vanuit de bijboot, het verlaten van drijvende dokken, en gemakkelijke toegang vanaf de achtersteven voor het zwemmen. Ten slotte verhoogt deze extra waterlijn de longitudinale weerstand, wat de schommeling verder vermindert. Bovendien, de gemeten lengte van de romp? We zullen gewoon zeggen dat de bolt-on aard van de uitbreiding een zekere mate van flexibiliteit biedt met “officiële” metingen die niet beschikbaar zijn met een gelaste uitbreiding. De uitbreiding heeft een handrail die erop is gemonteerd en deze is geüpgraded in 2022/23.
- Er is 6500 lb aan loodballast, ingekapseld binnen de brandstoftanks.
- Alle opnieuw anti-fouled en propellers gepolijst in 2023.
Machines
Motor & Versnellingsbakken:
- 2 x John Deere 4054 TFM, 150PK bij 2.600 RPM, met ZF280 A 2.47-1 reductie, met live PTO's.
- Glendenning schakelaars/gashendel. Dit systeem omvat een motorruimte aandrijving en processorbox (verbonden met Morse-kabels voor schakelen en gas) samen met twee permanente controleposten en één afstandsbediening.
- Marelon kunststof huidfittingen worden overal gebruikt.
- ZF280 V 2.556 tot 1 reductie transmissie met Drive Saver.
Onderhoud & Prestaties:
- Minimale bereik van positieve stabiliteit: 125 graden.
- Cruisesnelheid: 12 knopen.
- Maximale snelheid: 14 knopen.
- Bereik: 6.000 mijl bij 12 knopen; 7.800 mijl bij 11 knopen; 9.800 mijl bij 10 knopen.
Opmerking: snelheden/bereiken zijn voor rustig water, halve lading en schone bodem.
- Motoruren: Bakboordmotor - 6.818. Stuurboordmotor - 6.756.
Aandrijving & Sturing:
- 32” diameter, 4-blad propellers tegen elkaar in draaiend, met een reserve set aan boord opgeslagen.
- Aqument as en Python aandrijving.
- Spurs lijnsnijders.
- Asremmen.
- Sturingssysteem – dubbele roer met dubbele, onafhankelijke Kobelt stuurcilinders en twee onafhankelijke hydraulische systemen en autopiloten.
- Stuurcilinderkleppen opnieuw geïnstalleerd 2022/23
- Teleflex handpomp als back-up voor het dubbele autopilotsysteem.
- Een “JOG” controle is gemonteerd nabij het navigatiegebied motorbediening voor handmatig sturen met een tweede JOG controle op het matrixdek.
Overige Mechanische Apparatuur:
- Naiad Series 302 actief, met Multisea controle en 12 vierkante voet vinnen, stabilisatoren geplaatst in gescheiden cofferdams.
- Hydraulische olie voor stabilisatoren en crashpomp is rompgekoeld. Opnieuw geïnstalleerd 2022.
- Reverso olie ververspomp met manifold die de hoofdmotoren, hoofdoverbrenging en generator bedient.
- Murphy zichtmeters verbonden met het Maretron-systeem voor het oliepeil van de hoofdmotor, druk van de versnellingsbak, koelvloeistoftemperatuur en koelvloeistofniveau.
- Alle rauwe waterkoelingbehoeften worden bediend via één zee-kast met schoonmaak boven de waterlijn en dubbele zware filters geïsoleerd door kleppen.
- Zeer uitgebreide aanvulling van reserveonderdelen voor alle systemen, volledige lijst beschikbaar op aanvraag.
Elektrische Systemen
Spanning systemen:
- Vessel primaire AC – 230V, met alle hoofdsystemen (airconditioning, watermaker, inductiekookplaat, sneloven, wasmachine en droger) die kunnen draaien op 230V – 50 of 60 Hz.
- Vessel huis/huiselijke AC – 110V Amerikaanse huishoudstandaard.
- 3 x Victron 5kW 240VAC opladers/omvormers.
- Victron 3kW, 110VAC omvormer.
- Victron autotransformator 120VAC.
- 110 volt (Amerikaanse standaard), 240 volt, 24 volt en 12 volt stekkers zijn strategisch door de boot geplaatst.
- Twee hoofd stroompanelen – één nabij de hoofdhelm en op de achterste kantoorwand.
- Dubbele polen schakelaars ontkoppelen beide takken op AC en DC circuits.
- Afstandsbediening Blue Sea ontkoppelingen voor alle 24 volt hoge amp DC circuits en apparaten.
- Potentiometer systeem geïnstalleerd.
- Charles Industries Ci C-Power 12 kVa ISO-transformator.
- 230v stopcontacten.
- 2 x Zonnepanelen met Outback zonne-oplader en Blue Sea batterij schakelaars; nieuw systeem dat in 2022/23 wordt geïnstalleerd, bestaande uit een array van vier 370 watt zonnepanelen in een opvouwbare array.
Batterijbanken:
- 12 x Hoppecke 2V AGM batterijen voor/huis/systemen midden in het schip/centrale lijn, 24VDC (2022/23).
- 2 x Groep 31 AGM batterijen voor motorstart 24VDC.
- 1 x Groep 31 AGM batterij voor generatorstart 12VDC.
- 5 x Draaischakelaars.
- Victron BMV batterijmonitor.
- Maretron N2K batterijbewakingssysteem.
Batterijladers:
- 3 x Victron Energy 24 Volt 5kW batterijladers.
- Victron Energy Centaur 24 volt 60amp batterijlader voor motorbatterijen.
Alternatoren:
- Electrodyne 6150-24 riemaangedreven alternatoren op elke motor (afstandsbediening luchtgekoelde gelijkrichters). 360 ampère gecombineerd.
- Dit is voldoende om belangrijke aan boord 120 en 240 volt AC stroomsystemen via de omvormers te laten draaien terwijl we onderweg zijn (en aanleggen) en de batterijen op te laden zonder de generator te laten draaien.
Generator:
- Northern Lights 8KW, 220V, enkelvoudige fase.
- Generatoruren - 2.131.
- Dubbele slangklemmen gemonteerd op flexibele slangverbindingen (2022).
- Generatoruitlaat rauw water mengbocht vervangen (2022/23).
Walstroom:
- AC walstroom – binnenkomende walstroom is geïsoleerd via een isolatietransformator voor veiligheid en ter bescherming van de boot elektronica.
- Twee walstroom aansluitpunten, één in de boeg en één op het achterdek, accepteren ofwel 30 amp (115V – 60Hz) of 50 amp (230V - 50 of 60 Hz).
- Omvormers/laders kunnen worden aangepast om de beschikbare binnenkomende ampèrage te ondersteunen.
- Walstroomkabels en een grote selectie van internationale adapters – 240 volt, 115 volt – maken wereldwijde plug-in mogelijkheden mogelijk.
- Een 50 amp 230 V AC 50’ kabel en stekker met een 30 AMP 115V stekker en 50’ kabel. Elke voedt een 12KVA meervoudige tap isolatietransformator (ook van Charles). 1-1 wikkeling gebruikt met 230V walstroom. Stap omhoog 1-2 wikkeling gebruikt met 115V walstroom. Selectieschakelaar tussen 115V en 230V walstroom (of schakelaars met schuifbalk). Uitgang van de 12KVA transformator gaat naar de hoofdkieschakelaar voor AC stroom van het schip.
- Charles Industries 3KW één naar twee stap-down transformator levert 115VAC stroom aan de 115V AC kant van het paneel in alle situaties (walstroom, generator, of omvormer stroomvoorziening).
- 230V schakelaar die de drie KVA stap-down transformator voedt die op zijn beurt de 115V AC spanningsstekkerpunten levert.
Loodgietersystemen
Vers water & Waterverwarmingssysteem:
- 2 x Headhunter X-Caliber drukpompen voor redundantie.
- 55 liter roestvrijstalen boiler met dubbele 2000 watt elementen met warmtewisselaar die deel uitmaakt van de Kabola dieselboiler/motor afvalwarmtecircuits voor warm water. Systeem maakt het mogelijk om warm water en verwarming van de boot te genereren uit motorwarmte tijdens het varen of in rust door elektriciteit of de Kabola-kachel.
- De dekvullingen zijn verbonden met de verswatertanks om regenwater op te vangen. De dekvullingen bevinden zich net achter frame 43 naar de enkele achtertank via een gemeenschappelijk verbonden 2” leiding. Muizengaten in golfbrekers zijn afgesloten met een doek of spons wanneer regenwater wordt verzameld.
Watermaker:
- Village Marine NF800 (33 GPH).
Bilgepompen:
- Elektrische bilgepomp systemen; 2 x Johnson/SPX/Viking membraanpompen met vlotterschakelaars in elke ruimte: Motorruimte: 2; Voorsteven: 1; Bakboord en stuurboord halverwege: 2
- Nood bilgepomp systemen; 2” Pacer hydraulische schadebeheersing crashpomp, aangedreven via de PTO hydraulische pompen van de hoofdmotoren. Verdeelventielen naar elke ruimte aan boord. Handmatige en automatische bediening. Hydraulisch reservoir geïntegreerd in de romp van de bakboord motorruimte.
Tanks
- Tankniveau-indicator voor zoetwater- en dieselopslag.
- Sealand tankmeters voor het aangeven van het niveau van zwart water.
Brandstof:
- 2.600 US gallon (13.900 liter) in twee hoofdtanks, twee trimtanks en een dagtank.
- Tanks zijn geïntegreerd aluminium.
- Hoge capaciteit brandstofoverdracht/polijstsysteem met twee aangedreven Oberdoerfer-pompen voor redundantie, polijstfiltratie en debug-systeem dat overdracht van elke tank naar elke tank via geklepte manifolds mogelijk maakt.
- De dagtank wordt automatisch bijgevuld met een draaiende pomp, met lage niveau-, vulniveau- en hoge niveau-alarmen.
- Manifold van de dagtank naar alle primaire verbruikers met dubbele Racor-filtratie op de hoofdmotor en aanvullende filtratie voor andere dieselverbruikers.
- Separ 24V gemanifoldeerde olie ververspomp. Er zijn vijf poorten: één voor motoren, transmissies en genset. Dit wordt alleen gebruikt om olie te verwijderen.
Zoet Water:
- 1.975 US gallon (7.650 liter) in twee geïntegreerde aluminium tanks plus een aparte 70 liter / 18 gal polyethyleen keuken tank voor gefilterd water.
Blackwater Opslagtanks:
- 2 x Polyethyleen tanks – elk met een capaciteit van ongeveer 150 liter (40 US gal) – één voor de hoofdkamer en één voor de achterste kamer.
- Gefilterde tankademers.
- Afstandsbedieningsniveau-indicatoren.
Navigatie- en communicatiemiddelen
- 3 x Icom IC34 hand held VHFs.
- Luidspreker.
- ICOM IC-M802 en IC-M805 SSB's.
- Sirius XM radio.
- Iridium Satelliet telefoon.
- Iridium Satelliet hotspot.
- Furuno SC 70 Satelliet kompas.
- Multifunctionele navigatiedisplays bij elk stuur.
- Furuno FA 170 Universele AIS.
- Satelliet Marine Weerontvanger.
- Simrad AP70 autopiloten.
- Furuno 12kW commerciële open array Radar.
- Furuno NXT gesloten array radar.
- Furuno GPS.
- Furuno door de romp transducers.
- Furuno 8” zoeklicht.
- Maretron N2K Vaartuigmonitoringssystemen. MBB solid state driver computers, Druksensoren voor tanken en niveaus, pompduur en cyclusaantal, temperatuur, individuele batterijcelspanningen, vloeistofniveaus, vermogensmonitoring, bilgepompen, hoge wateralarmen, weer, milieu- en elektrische belastingen. DSM 150 displays. 2 19” displays, kleurveranderende grafische uitvoer. Alle gebruikers programmeerbaar.
- Airmar weer sensor.
- Barometer.
Stuurinrichting:
- Dubbele autopiloten – elk volledig redundant op aparte hydraulische circuits met dubbele Kobelt cilinders.
- W H Autopilot systeem.
- W-H AP4 back-up autopilot systeem met bedieningselementen bij het lagere stuur.
- Teleflex handmatige stuurpomp met wiel voor noodgebruik.
- Normale werking is via fly by wire of autopilotmodus.
- Motorruimte noodhandmatige tillerbediening.
Overige Apparatuur:
- Elektrolyse monitor meter.
- Beveiligingssysteem bestaande uit druk sensoren op het dek, sensor voor de salondeur, hoorn en lichtalarm – geactiveerd via een afstandsbediening met 4 toegangszones.
- Visuele/IR camera's in de motorruimte, voor- en achteruit gevoed naar NavNet3D monitors.
Huishoudelijke Apparatuur
Algemeen:
- Asko aparte volwaardige wasmachine en droger.
- Centrale stofzuiginstallatie met twee ophaalpunten – één voor en één achter, plus lange slang en stofzuigertools.
Keuken:
- Miele speed oven (convectie, conventioneel, magnetron).
- Diva drie-pits inductiekookplaat.
- Afvalpers.
- Aangepaste koelkast (ongeveer 348 liter) en vriezer (ongeveer 240 liter) in de keuken en een tweede aangepaste vriezer in de kelder (ongeveer 162 liter).
- Elke box wordt gekoeld door een 24 volt Danfoss compressor met bediening in het kantoor van het schip en volledige soft-start modules.
- Asko wasmachine en Asko droger.
Toiletten/Douches:
- Vacuflush zoetwater toiletten met kleppen voor directe afvoer overboord, afvoer naar holding tanks met overboord macerator pompen en dekluchtafvoer aansluitingen.
- De master cabin heeft een aparte bad/douche, toiletcompartiment met Vacuflush toilet en wastafel geïntegreerd in het voorste gedeelte van de hut.
- De gastenhut heeft een “natte” toiletruimte met wastafel, Vacuflush toilet en douche.
- De douches en wastafels storten afvoer overboord via Whale Gulper pompen.
- Zoetwater dekdouche op het achterste zwemplatform met warm- en koudwater mengkraan.
Verwarming & Ventilatie:
- Marine Aqua Air 54.000 BTU’s airconditioning.
- Kabola B-17 Tap - 67.000 BTU’s centrale verwarming.
- Twee eenheden bedienen de hoofd salon en zijn rauw water gekoeld.
- De overige twee eenheden bedienen (a) de hoofdcabine en (b) de gastenhut gebieden via aparte thermostaten. Deze eenheden zijn zoetwater gekoeld via een onafhankelijke gesloten lus en cofferdam.
- Ventilator alleen en ontvochtigingsmodi naast verwarming en koeling.
- Dubbele zelfaanzuigende Primetime pompen op pomp relais.
- Warmwaterverwarming met thermostatisch geregelde ventilator coils door het hele jacht.
- Kabola warmwaterlus verwarmt ook huishoudelijk water.
- Warmtebronnen zijn de Kabola dieselketel, elektrische warmwaterboiler en motorafvalwarmtewisselaar.
- Manifold om verwarmingslus te omzeilen voor zomerbedrijf.
- Markies systeem voor salonramen (bakboord en stuurboord).
- Compleet set luikdeksels en regenafscherming voor het luik van de masterhut.
Vermaak:
- Fusion stereo hoofdunit verbonden met Sony versterker bedient vier plafondgemonteerde luidsprekers in het hoofd salon plus subwoofer. Stereo ondersteunt ook een tweede zone van bedrade luidsprekers op de flybridge, hoewel er momenteel geen luidsprekers zijn geïnstalleerd. Alle stereo functies kunnen worden bediend via een smartphone-app vanaf elke plek in het schip.
- 55’ TV op elektrische lift achter de stuurboord bank in de Grote Kamer.
- Zowel de eigenaarshut als de 2 gastenhutten hebben bulkhead gemonteerde TV's.
- WiFi-ontvanger met draadloze router – externe bullet antennes.
Verlichting:
- Interieurverlichting is verzonken halogeen bovenverlichting op Vimar dimmers.
- Voor- en achterdek floodlights en wit/blauw flybridge taakverlichting.
- Grote naar voren gerichte 230VAC floodlight op de voormast.
- 24VDC fluorescentielampen in de machinekamer en “kelder” opslagruimte.
- LED-verlichting voor het zwemtrapgebied.
- LED-ankerlampen.
- 24v oversized AquaSignal navigatielichten.
Accommodatie
Samenvatting van de accommodatie:
- Interieurafwerking is hoogglans Birmese teak met hoogglans teak vloerplanken.
- Ultra-lederen hemelbekleding en romp panelen.
- Gestreepte vinyl wandbekleding op de schotten.
- Hi Mac solid surface aanrechtbladen.
- Ultra-suède zitkussens.
- Stidd stuurstoel.
- Volledige set stoelhoezen, salon tafelbedekking en buiten canvas hoezen.
Beschrijving van de indeling van voren:
- WIND HORSE heeft een grote voorpunt vooraan, die is gescheiden door een botsingsschot.
- De eigenaarsslaapkamer bevindt zich achter deze ruimte met een kaptafel en opbergruimte vooraan, gescheiden douche/badcompartiment en toiletruimte aan bakboord.
- Aan de stuurboordzijde zijn er ruime lockers en er is een kingsize tweepersoonsbed dat naar voren is gericht met toegang aan beide zijden.
- Een luikindeling scheidt deze cabine van de Grote Kamer, die toegankelijk is via trappen.
- De Grote Kamer heeft een volledig bruggebied met een L-vormige zit- en eetruimte aan bakboord en een bank aan stuurboord. Dit gebied is uitgerust met veiligheidsgordels voor gebruik tijdens passages.
- Achter deze ruimte is er een U-vormige kombuis aan bakboord met een zeer volledige reeks keukenapparatuur en koeling. Aan bakboord is er extra opbergruimte en ruimte voor de wasmachine en droger.
- Onder de vloerplanken is er een enorme opbergruimte die bekend staat als de kelder met voldoende ruimte voor het opslaan van apparatuur en reserveonderdelen.
- Omlaag via de trappen naar achteren naar 2 tweepersoonskamers, elk met hun eigen en-suite toiletruimte en een gedeelde douchecabine. Dit zijn comfortabele en ruime cabines met voldoende opbergruimte.
- De machinekamer is toegankelijk via de gedeelde douche en biedt geweldige toegang tot alle systemen en is gemakkelijk om in te bewegen. Er is voldoende ruimte voor gereedschap en reserveonderdelen.
- Terug in de Grote Kamer zijn er trappen omhoog naar het achterdek, dat voldoende ruimte biedt voor 2 rubberboten die kunnen worden ingezet met behulp van de mastarmen. Trappen naar beneden naar het grote zwemplatform voor gemakkelijke toegang. De zijdekken zijn breed en er is een groot voordek.
- WIND HORSE heeft trappen omhoog naar een matrixdek - secundaire besturing en zitgedeelte boven de Grote Kamer.
Dekuitrusting
Algemeen:
- Deckwas (zout- en zoetwaterwaskranen) in de voorpunt en BBQ-opslag op het achterdek.
- Roestvrijstalen dekstangen met roestvrijstalen levenslijnsysteem.
- Instappoorten aan bakboord en stuurboord op het achterdek, en aan bakboord en stuurboord naar het zwemplatform.
- Achterdek propane BBQ met zoetwatergootsteen.
- Grote geventileerde opbergkasten aan beide zijden van het zwemplatform.
- Luke aluminium Dorade kappen: twee eenheden van vijf inch in de voorhut, twee eenheden van zes inch in de achterhut. Eén eenheid van vier inch voor de voorpunt. Afdekkingen voor dekplaten bij elke dekdoorvoer. Afvoerpijpen hebben afdichtingen die van binnenuit de boot verstelbaar zijn. Air Concepts ogen voor het richten van lucht binnen de boot.
- 2 x Roestvrijstalen “flopper stoppers” voor gebruik bij anker.
- 2 x Kolstrand “fish” voor gebruik in geval van stabilisatorstoring.
- De bovenstaande zijn vanaf de gieken uitgerold op aparte vlaggen met touwklemmen.
- Groot geïntegreerd zwemplatform achter met treden vanaf het achterdek.
- Roestvrijstalen zwemladder.
- Achterdek zoetwaterdouche (warm en koud met mengkraan).
- Levenslijnen op pelican clips voor gemakkelijke toegang tot de dinghy/dokken.
- Vishengelhouder.
- LED vierkante lichten op de voormast en in de hoeken van het huis.
Ankeren & Mooring Equipment:
- Primaire grondtackle bestaat uit een 110 kg / 240 lb Bruce-anker met ACCO klasse 70 ketting van 350’ lang, 3/8 voor het hoofdanker (nieuw 2022).
- Maxwell VWC 4000 24V lier (met 2000W 24V motor en omkeer solenoïde). Een Auto Anchor 500C op- en neer ketting teller bevindt zich binnen in het bruggebied. Er is een afstandsbediening voor op- en neer controle op het Matrix-dek. Kettingstopper.
- Fortress F125 anker voor kedging/stormgebruik.
- Lewmar 24 VDC #66 chroombrons 2-snelheid ST lier (inclusief controlebox en voetpedaal).
- 4 x Lewmar handmatige twee-snelheid #40 aluminium lieren.
Hoezen, Canvas & Kussens:
- Canvas hoezen voor BBQ/gootsteenconsole en flybridge stuur/eetruimte.
- Zijluifels en luifel over de masterhutluik voor zonbescherming.
- Geïsoleerde storm/zonnehoezen voor alle luiken.
Tender, Buitenboordmotor en Water Speelgoed:
- Launch en retrieve via gieken en achterdek elektrische lier.
- Verscheidenheid aan recreatieve PFD's voor dinghy en waterspeelgoed.
- Rigid bottomed RIB met een 40pk Yamaha buitenboordmotor (2020).
- Duikcompressor in de machinekamer voor het aanvullen van scuba-tanks.
Veiligheidsuitrusting
- USCG-vereiste veiligheidsuitrusting en borden.
- ISCG/SOLAS bereik 6 persoon-pakket A reddingsvlot (2022).
- Global Fix EPIRB.
Brandbestrijdingsapparatuur:
- Fireboy automatisch uitschakelsysteem gelegen in het navigatiegebied dat elke motor, generator en dieselkachel uitschakelt. Er is ook een handmatige trigger gelegen op de wand van de machinekamer in de stuurboord toiletruimte. Fireboy machinekamer eenheid en uitschakeling.
- Warmtesensoren in de machinekamer, complete motoralarmen samen met andere monitoring geïntegreerd in het Maretron-systeem.
- Koolmonoxidedetector enkel station alarm vernieuwd 2022.
Disclaimer
Het bedrijf biedt de details van dit vaartuig te goeder trouw aan, maar kan de nauwkeurigheid van deze informatie niet garanderen of waarborgen, noch de staat van het vaartuig waarborgen. Een koper dient zijn agenten of zijn inspecteurs instructies te geven om de details te onderzoeken die de koper gevalideerd wenst te hebben. Dit vaartuig wordt aangeboden onder voorbehoud van eerdere verkoop, prijswijziging of intrekking zonder voorafgaande kennisgeving.
Aandrijving
Motor 1
Motormerk:John Deere
Model motor:4054 TFM
Vermogen in Pk:150pk
Draaiuren:6818
Motorcategorie:Binnenboord
Motorbrandstof:Diesel
Motor 2
Motormerk:John Deere
Model motor:4054 TFM
Vermogen in Pk:150pk
Draaiuren:6756
Motorcategorie:Binnenboord
Motorbrandstof:Diesel
Dimensies
Dimensies
Lengte over alles:25.45m
Min diepgang:1.52m
Breedte:5.46m
Lengte waterlijn:24.84m
Allerlei
Romp materiaal:Aluminium
Reservoirs
Drinkwatertank:7650 l
Brandstoftank:13900 l
Afvalwatertank:
Verblijf
Cabines:3
Toiletten:3