• Motorboten
    • Motorjachten en Motorkruisers
    • Sportboten en speedboten
    • Consoleboten en visboten
  • Sloepen
  • Zeilboten
    • Zeiljachten
    • Catamarans en trimarans
  • Bootmotoren
    • Buitenboordmotoren
    • Binnenboordmotoren
    • Hekaandrijving
    • Jet boot motoren
  • Verkopen
    • Verkoop uw boot
  • Bedrijvengids
    • Bedrijvengids
    • Lidmaatschap
  • Watersportnieuws
    • Tips
    • Reviews
    • Kopen
    • Verkopen
BotenbankBotenbankBotenbank
+ Plaats en Beheer Advertenties
Nederland (Nederlands) ▼
Nederland - Nederlands
France - Français
España - Español
United Kingdom - English
Deutschland - Deutsch
Login
Ontvang meldingen over nieuwe advertenties per e-mail
  • Categorie: Motorzeilers
  • Lengte: 15+ m
  • Jaar: 1924 - 1934
  • Prijs: 300000+ €
Door u aan te melden, gaat u akkoord met onze Gebruiksaanwijzingen
img
  • Home⁄/
  • Boten te koop⁄/
  • Motorboten⁄/
  • Motorzeilers⁄/
  • Camper & Nicholsons⁄/
  • 1929 Camper & Nicholsons J Class
1929 Camper & Nicholsons J Class
5,000,000 €
Athens, Griekenland
1929 Camper & Nicholsons J Class
1929 Camper & Nicholsons J Class
1929 Camper & Nicholsons J Class
1929 Camper & Nicholsons J Class
1929 Camper & Nicholsons J Class
1929 Camper & Nicholsons J Class
1929 Camper & Nicholsons J Class
1929 Camper & Nicholsons J Class
1929 Camper & Nicholsons J Class
1929 Camper & Nicholsons J Class
1929 Camper & Nicholsons J Class
1929 Camper & Nicholsons J Class
1929 Camper & Nicholsons J Class
1929 Camper & Nicholsons J Class
1929 Camper & Nicholsons J Class
1929 Camper & Nicholsons J Class
1929 Camper & Nicholsons J Class
1929 Camper & Nicholsons J Class
1929 Camper & Nicholsons J Class
1929 Camper & Nicholsons J Class
1929 Camper & Nicholsons J Class
1929 Camper & Nicholsons J Class
1929 Camper & Nicholsons J Class
1929 Camper & Nicholsons J Class
1929 Camper & Nicholsons J Class
1929 Camper & Nicholsons J Class
1929 Camper & Nicholsons J Class
1929 Camper & Nicholsons J Class
1929 Camper & Nicholsons J Class
1929 Camper & Nicholsons J Class
1929 Camper & Nicholsons J Class
1929 Camper & Nicholsons J Class
1929 Camper & Nicholsons J Class
1929 Camper & Nicholsons J Class
1929 Camper & Nicholsons J Class
1929 Camper & Nicholsons J Class
1929 Camper & Nicholsons J Class
1929 Camper & Nicholsons J Class
1929 Camper & Nicholsons J Class
1929 Camper & Nicholsons J Class
1929 Camper & Nicholsons J Class
1929 Camper & Nicholsons J Class
1929 Camper & Nicholsons J Class
1929 Camper & Nicholsons J Class
1929 Camper & Nicholsons J Class
1929 Camper & Nicholsons J Class
1929 Camper & Nicholsons J Class
1929 Camper & Nicholsons J Class
1929 Camper & Nicholsons J Class
1929 Camper & Nicholsons J Class
1929 Camper & Nicholsons J Class
1929 Camper & Nicholsons J Class
1929 Camper & Nicholsons J Class
1929 Camper & Nicholsons J Class
1929 Camper & Nicholsons J Class
1929 Camper & Nicholsons J Class
1929 Camper & Nicholsons J Class
1929 Camper & Nicholsons J Class
1929 Camper & Nicholsons J Class
1929 Camper & Nicholsons J Class
1929 Camper & Nicholsons J Class
1929 Camper & Nicholsons J Class
1929 Camper & Nicholsons J Class
1929 Camper & Nicholsons J Class
1929 Camper & Nicholsons J Class
1929 Camper & Nicholsons J Class
1929 Camper & Nicholsons J Class
1929 Camper & Nicholsons J Class
1929 Camper & Nicholsons J Class
1929 Camper & Nicholsons J Class
1929 Camper & Nicholsons J Class
1929 Camper & Nicholsons J Class
1929 Camper & Nicholsons J Class
1929 Camper & Nicholsons J Class
1929 Camper & Nicholsons J Class
1929 Camper & Nicholsons J Class
1929 Camper & Nicholsons J Class
1929 Camper & Nicholsons J Class
1929 Camper & Nicholsons J Class
1929 Camper & Nicholsons J Class
1929 Camper & Nicholsons J Class
1929 Camper & Nicholsons J Class
1929 Camper & Nicholsons J Class
1929 Camper & Nicholsons J Class
1929 Camper & Nicholsons J Class
1929 Camper & Nicholsons J Class
1929 Camper & Nicholsons J Class
1929 Camper & Nicholsons J Class
1929 Camper & Nicholsons J Class
1929 Camper & Nicholsons J Class
1929 Camper & Nicholsons J Class
1929 Camper & Nicholsons J Class
1929 Camper & Nicholsons J Class
1929 Camper & Nicholsons J Class
1929 Camper & Nicholsons J Class
1929 Camper & Nicholsons J Class
1929 Camper & Nicholsons J Class
1929 Camper & Nicholsons J Class
  • Home⁄/
  • Boten te koop⁄/
  • Motorboten⁄/
  • Motorzeilers⁄/
  • Camper & Nicholsons⁄/
  • 1929 Camper & Nicholsons J Class

1929 Camper & Nicholsons J Class | 36m

Athens, Griekenland

5,000,000 € incl. BTW

engine

Motor

Caterpillar

power

Vermogen in Pk

322hp

engineHours

Draaiuren

-

boatClass

Categorie

Motorsailer

length

Lengte

36.16m

year

Jaar

1929

boatModel

Model

J Class

capacity

Capaciteit

-

IYC

Bekijk telefoonnummer
Nederland

Bootdetails

Omschrijving

Neem contact met ons op voor aanvullende informatie

Meer Info

TO

Het bedrijf biedt de details van dit vaartuig te goeder trouw aan, maar kan de nauwkeurigheid van deze informatie niet garanderen of waarborgen, noch de staat van het vaartuig waarborgen. Een koper dient zijn agenten of zijn inspecteurs instructies te geven om de details te onderzoeken die de koper gevalideerd wenst te hebben. Dit vaartuig wordt aangeboden onder voorbehoud van eerdere verkoop, prijswijziging of intrekking zonder voorafgaande kennisgeving.

Accommodaties

Master Cabin

1 x Master cabin met 2 grote eenpersoonsbedden, lichtkoepel, centrale bureau, kaptafel, voldoende opbergruimte, en suite faciliteiten met volledig uitgeruste toilet, bidet, grote douche, enz.

Gasten

  • 2 x dubbele gastenhutten met en suite faciliteiten

Bemanning Hut

  • 1 x hut van de kapitein met en suite faciliteiten
  • 2 x dubbele hutten die één badkamer delen
  • 1 x driekamerhut

Tender en Speelgoed

Aanbieding:

  • 1 x 3.50m Zodiac met 25pk Johnson buitenboordmotor

Machines

Motoren:

  • 1 x 322 BHP CAT

Versnellingsbakken:

  • 1 x ZF

Propellers:

  • 1 x Vaste pitch
  • 1 x Feathering

As:

  • 1 x (Nieuw 2012)

Generatoren en Elektrische Apparatuur

Generator:

  • 1 x 19 kW Onan (nieuw)
  • 1 x 27 kW Onan (nieuw)

Generator Uren (maart 2025):

  • Bakboord: 44 uur
  • Stuurboord: 55 uur

Elektriciteit:

  • 220 V

Batterijen:

  • Service, Diepe Lader, Motor, VHF batterij

Omvormer:

  • Mass Sine 24/1500

Aanvullende Apparatuur

Airconditioning:

  • Nieuwe fan coils (2024)
  • 2 x Frigomar eenheden

Boegschroef:

  • 2 x Sidepower SEP25D

Boiler:

  • 2 x Gianneshi (1 x 50l en 1 x 80 l)

Toilet systeem:

  • Vacuum

Afvalwater systeem:

  • Vacuum

Veiligheids- en beveiligingsapparatuur

Veiligheid:

  • 1 x 8 personen reddingsvlot

Beveiliging:

  • Alarmsysteem voor machinekamer & bilges
  • 4 x 24V bilgepompen
  • 1 x 220V bilgepomp

Brandbestrijding:

  • CO2 in machinekamer

Communicatieapparatuur

VHF:

  • 1 x Garmin 215i

Navigatieapparatuur

GPS:

  • 1 x Garmin

Autopilot:

  • 1 x Garmin

Snelheidsmeter:

  • 1 x Garmin

Radar:

  • 1 x Garmin

Kompas:

  • 1 x magnetische kompas

Echo Sounder:

  • 1 x Garmin

GPS - Plotter:

  • 1 x Garmin Phantom 24

AIS:

  • 1 x Garmin 215i

Dekuitrusting

Lieren:

  • 2 x Elektrisch 3000 W ATM

Lieren:

  • 9 x Lewmar 650 handmatig
  • 3 x Lewmar 700 elektrisch

Ankers:

  • 2 x Danforth

Loopbrug:

  • Koolstof

Keuken

Keuken:

  • Ventilator
  • Gasfornuis
  • Elektrische oven
  • Vriezer
  • 2 x koelkasten
  • 2 x gootstenen

Refit 2024 / Refit Samenvatting

Tijdens de retrofit heeft de jacht een aanzienlijke renovatie ondergaan in alle secties. Bovendien zijn er talrijke upgrades aangebracht, evenals aanpassingen om ergonomische en esthetische redenen, waardoor het oorspronkelijke J-klasse ontwerp weer tot leven is gebracht.

Alle werkzaamheden die tijdens de retrofit zijn uitgevoerd, zijn gedaan alsof de boot nieuw was gebouwd, met de beste methodologie en gebruik van de meest verbeterde materialen die beschikbaar waren, ongeacht de kosten, vanuit het perspectief van de eigenaar, met respect voor kwaliteit en hoge jachtstandaarden voor een dergelijk project.

  • Rompen & Kiel: Het stalen frame en de platen zijn grondig gerepareerd. 95% van de houten huid van de romp is verwijderd en vanaf nul opnieuw opgebouwd van SIPO-mahonie. De loden kiel is teruggeplaatst naar zijn oorspronkelijke positie en goed vastgezet met nieuwe setscrews van een speciale legering om stress en corrosie te weerstaan. Speciale afdichtmiddelen zijn aangebracht op alle verbindingen en tussen het lood en de kiel van de boot. Alle doorvoeren zijn vernieuwd en de zeewaterinlaten en distributietank zijn gemaakt om de zeewateraanvoer naar de hoofdmotor, generatoren, airco en watermaker te verbeteren. De gehele achtersteven en transom zijn opnieuw opgebouwd. De achtersteven is hydrodynamisch en esthetisch verbeterd met een juiste achterstevenbuis en verhoogde duurzaamheid. De uitlijning van de tail-shaft is ook gecorrigeerd. De boegpost is opnieuw opgebouwd om de lijnen van de romp en de loden kiel te verbeteren, waardoor de boot terugkomt in zijn klassieke J-klasse vorm. Alle patrijspoorten zijn opnieuw geïnstalleerd met speciale afdichtmiddelen en hun rubberprofielen zijn vernieuwd.
  • Dek & Superstructuren: De reling en het gehele teakdek, evenals de ondergrond zijn vernieuwd (20 mm teak en 20 mm marine multiplex). Houten framecomponenten onder het dek zijn opnieuw opgebouwd en de dekrand is gecorrigeerd tijdens het hoofddek reconstructieproces. Verbeteringen zijn aangebracht voor waterdichtheid en afwatering door het hele dek en de superstructuren. De thermische isolatie onder het dek is volledig vernieuwd. De hoofdluik is aangepast om de zichtbaarheid tijdens de navigatie te verbeteren en er is een nieuwe dinette gebouwd tussen het stuurwiel en het hoofdluik, aangezien er geen goede zitruimte voor de gasten was. De toegang tot de navigatieruimte is ook aangepast aan de achterzijde en onder de nieuwe dinette. Alle bevestigingen zijn geïnstalleerd en goed afgedicht met nieuwe schroeven en sommige zijn opnieuw gepositioneerd om de dekdoorloop te verbeteren. De ankerlieren zijn opnieuw gepositioneerd en nieuwe roestvrijstalen kettingrollen zijn gebouwd, versterkt en geïnstalleerd op de reling om de oude ankerzakken aan elke kant van de boeg te verwijderen. Een op maat gemaakte compacte carbon kraan is gebouwd om beide ankers op het dek te brengen.
  • Mast & Takel: De mast is verwijderd en onderhouden. Een paar onderdelen zijn gereconstrueerd die door water zijn doordrongen. Nieuwe lichten zijn geïnstalleerd voor de mast en voor het dek. Alle lieren zijn onderhouden en nieuwe voetenschakelaars zijn geïnstalleerd. De takel, touwen en zeilen zijn niet vernieuwd (dit zijn de enige items die niet zijn vernieuwd tijdens de retrofit).
  • Machinerie: De hoofdmotor is verwijderd en in de werkplaats opnieuw opgebouwd. Een nieuw uitlaatsysteem is gebouwd. Het duwblok tussen de motor en de tail shaft is onderhouden in de werkplaats. De hoofdmotor is opnieuw gepositioneerd en alle antivibratiemontages zijn vernieuwd om een perfecte uitlijning en soepele werking te bereiken. Asafdichtingen zijn vernieuwd. Hydraulische krachtpakketten voor touwlieren zijn volledig onderhouden en alle flexibele hogedrukslangen zijn vernieuwd. De hydraulische pomp voor het roer is onderhouden. Alle pompen (GIANNESHI) zijn verwijderd en gedemonteerd in de werkplaats om ze te onderhouden (zowel motoren als pompen). Voor de afvoerpomp voor zwart water is een nieuwe pomp geïnstalleerd. Alle bilgepompen - niveausensoren en hoge-niveau alarmen (RULE) zijn vanaf nul geïnstalleerd, waardoor het bilgepomp systeem is verbeterd. Er is ook een vast bilgesysteem dat is onderhouden en volledig operationeel is op de jacht. Blowers voor de elektrische ruimte en motor zijn ook onderhouden, en er zijn ook doorstromingsverbeteringen aangebracht om de koeling van die ruimtes en een adequaat luchtvolume tijdens de werking te waarborgen. De watermaker is onderhouden volgens het jaarlijkse onderhoudsschema, aangezien deze volledig operationeel was voor de retrofit. Het brandbestrijdingssysteem en de brandblussers zijn goed onderhouden.
  • Pijpleidingen: 95% van alle pijpleidingen is vernieuwd. De gehele netwerken voor vers, grijs en zwart water zijn vanaf nul gemaakt volgens moderne normen, waarbij de capaciteit tegelijkertijd is vergroot (voor zwart en grijs).
  • Tanks: Alle tanks zijn geblazen, onderhouden en goed geverfd, aangezien hun structurele toestand intact was. Er zijn echter nieuwe kleppen en verbindingen geïnstalleerd. De ondersteuning van de brandstof- en watertanks binnen de hoofdbilge is verbeterd. De brandstofcapaciteit is 3.900 liter. De watercapaciteit is ongeveer 3.000 liter. De capaciteit van de zwartwatertank is 360 liter en de grijswatertank ongeveer 250 liter.
  • Elektriciteit: Alle kabels, schakelpaneel, lichten (alle led) en elektrische componenten zijn vernieuwd met gecertificeerde materialen, waardoor alle circuits en systemen zijn verbeterd volgens moderne normen. Nieuwe generatoren zijn geïnstalleerd (ONAN 19KVA & 27KVA). Het gehele airconditioningsysteem is geüpgraded met twee (2) 50.000 BTU chillers en dertien (13) fan coils. Alle toiletten zijn vernieuwd (TECMA) en nieuwe blowers zijn geïnstalleerd voor elke badkamer. Alle batterijen zijn ook vernieuwd. Twee (2) nieuwe MASTERVOLT 24V/100A laders zijn geïnstalleerd voor de servicebank (24 x EXIDE 2V). Twee SIDEPOWER SEP250 boegschroeven zijn geïnstalleerd om de manoeuvreerbaarheid te verbeteren, met een aparte batterijbank aan de boeg.
  • Elektronica: Alle elektronica, meters en bekabeling voor navigatie zijn vernieuwd. Zelfs een wifi-netwerk is geïnstalleerd en staat standby op de jacht.
  • Interieur: Indelingswijzigingen zijn aangebracht door het bouwen van een nieuwe gastenhut en in het bemanningsgebied aan de boeg, terwijl nieuwe ankerkettingkasten zijn gebouwd om de praktische bruikbaarheid tijdens het anker en de opslag van kettingen te verbeteren. Er is een praktischere nieuwe ingang gebouwd voor de elektrische ruimte - machinekamer. Alle interieurvernis is verfrist.
  • Schilderwerk: Het gehele schip is opnieuw geschilderd (binnen en buiten) met speciale harsen en epoxycoatings om de enkele houten huid en het stalen frame te beschermen. Het deel van de romp dat uit het water is, is versterkt met twee (2) lagen strandmatstof onder de epoxy fair, om scheuren te voorkomen. De uiteindelijke topcoat is AWLGRIP Midnight blue. Alle gelakte oppervlakken hebben meer dan tien (10) lagen EPIFANES enkelvoudige componenten mariene vernis.

Onderhoud/werklijst

2017:

  • Droogdok
  • Nieuwe rubber in teakdekken
  • Nieuwe doorvoeren en zeekranen
  • Mast geschilderd
  • Stalen frames schoongemaakt en opnieuw geschilderd

2016:

  • Nieuwe vloer in gastenruimtes

2012:

  • Nieuwe touwen Glenstein
  • Nieuwe verf van Sigma
  • Witte romp
  • Nieuwe as (Rina goedgekeurd)

2011:

  • Rompe volledige houtwerk reparatie & schilderwerk

2010:

  • Nieuwe Dect Covers
  • Service/overhaul van alle pompen & bilgepompen
  • Nieuwe leidingen door het hele schip

2008:

  • Hoofdzegel (Gemiddelde staat)
  • Stayzeil (Gemiddelde staat)
  • Yankee (Gemiddelde staat)
  • Yankee 2 (Gemiddelde staat)
  • Ucellina (Gemiddelde staat)
  • Gennaker (Gemiddelde staat)
description

Meer gegevens nodig?

Vraag het de verkoper

Aandrijving

Motormerk:Caterpillar

Vermogen in Pk:322pk

Dimensies

Snelheid en afstand

Kruissnelheid:10kn

Max snelheid:11kn

Dimensies

Lengte over alles:36.16m

Max diepgang:3.96m

Breedte:6.16m

Allerlei

Romp materiaal:Houten

Reservoirs

Drinkwatertank:3000 l

Brandstoftank:3900 l

Afvalwatertank:

Verblijf

Cabines:7

measurements

Meer weten over de specificaties?

Vraag het de verkoper

Meer van deze dealer

Bekijk telefoonnummer

1961 Custom Botje Ensing & Co

1,200,000 €

Athens, Griekenland

1961 Custom Botje Ensing & Co

2023 Custom Line CL106

9,900,000 €

Athens, Griekenland

2023 Custom Line CL106

2012 Custom Royal Craft Gulet

8,900,000 €

-, Turkije

2012 Custom Royal Craft Gulet

2022 Sanlorenzo SD96

8,250,000 €

Athens, Griekenland

2022 Sanlorenzo SD96

Dienstverleningen

img

1929 Camper & Nicholsons J Class | 36m

Athens, Griekenland

5,000,000 € incl. BTW

IYC
Aangeboden door

IYC

Bekijk telefoonnummer
img
img
img

Dagboten

  • Sloepen
  • Speedboten
  • Rubberboten
  • Dagzeilers
  • Consoleboten

Weekendboten

  • Cruisers
  • Cruisers (zeilen)
  • Motorzeilers
  • Platbodem
  • Zeilboten met deksalon

Vakantie boten

  • Motorjachten
  • Woonboten
  • Antieke motorboten
  • Catamarans
  • Antieke zeilboten

Sites

  • Boten te koop
  • Deutschland
  • English
  • Français
  • Español
Copyright © 2025 Boats Group - Alle rechten voorbehouden | BotenBank - een merk van boats.com
  • Gebruiksvoorwaarden
  • Cookiebeleid
  • Privacybeleid
  • Over ons
  • Adverteer bij ons
  • Verkoop mijn persoonsgegevens niet
  • Keuzes toevoegen